Terug naar hoofdinhoud

Lekker op z'n Nimweegs

Leg nie te nuiluh.... Da hejje motte zegge... oftewel lekker op z'n Nimweegs...

Stoere plank heeft weer een lekkere borrelplank op z'n Nimweegs samengesteld. Met keizer Karel kaas, echte Nijmeegse leverworst en natuurlijk twee lekkere biertjes van de Nijmeegse stadsbrouwerij de Hemel. Natuurlijk mogen de salami en olijven niet ontbreken vanwege de Romeinse invloeden.

Wat deze inspiratie plank stoer en persoonlijk maakt, is de mooie skyline van Nijmegen.

Dit heb je nodig voor 2 personen

  • 250 gram Keizer Karel kaas of een andere Nederlandse kaassoort
  • 250 gram (Nijmeegse) leverworst
  • cashewnoten (handvol)
  • streng smaakvolle tomaatjes
  • 1 verpakking sweet red peppers met roomkaas
  • 1 verpakking salami Milano
  • 1 verpakking olijven met feta
  • 1 handvol rucola sla
  • 2 lekkere koude biertjes van stadbrouwerij de Hemel

Geniet ervan en niet te veel naar de skyline kijken.... Voor je het weet is alles op.

 


tapas
1
4

Delen via

Wil jij ook zo'n Stoere Plank voor bij deze hapjes?

Wim, Wijchen

Wim, Wijchen

Gaaf ding voor feestjes of borrels. Ik heb de grootste, dat scheelt veel lopen. 

Rob en Elly, Puiflijk

Rob en Elly, Puiflijk

Wij hebben de stoere plank vanmiddag als kado met wat leuke hapjes erop afgeleverd. Ze vonden het heel erg leuk om iets persoonlijks te ontvangen. De plank zal daar waarschijnlijk regelmatig op tafel staan met wat lekkers erop. Top gedaan. 

Gr Elly en Rob 

Kelly, Wijchen

Kelly, Wijchen

Van de week mijn stoere plank ontvangen voor een heerlijke versnapering voor de gezellige avondjes thuis! Hij is perfect qua formaat... mooi afgewerkt, zodat je de plank makkelijk schoon kan houden en natuurlijk een mooi STOER uiterlijk...heel blij mee!!!